torsdag 29. mai 2008

Når det er finvær....

........... har man ikke særlig lyst til å sitte innendørs, men det har da jeg gjort halve dagen- altså hele ettermiddagen! Det er ikke særlig gøy å kjøre avgårde på jobb når det er 23 grader og knall sol ute! Men dagen har ikke bare vært innendørs, i dag tidlig dro jeg til Skogn for å besøke og ri en tur på min "gamle" hest Kvikken. Jeg eide han i 4 år, før jeg i mars solgte han til ei jente på Skogn. Dit dro jeg altså i dag for å ta med gampen på tur =) Og tur ble det. Jeg og to andre frøkener med sine hester dro ut på en skikkelig skogstur, og det var kjempe trivelig- og kjempe fint i dag! Skikkeli kos å treffe Kvikken igjen også, godt å se at han trives og har det bra! Maren har vært sammen med pappan sin hele dagen, de har snekkert kaninbur og satt sammen sandkassen :) nå mangler vi bare sand for å ha oppi den. I morgen skal vi fikse stor sommer trø til ponnien før vi reiser til Inderøya for å feire opp til flere bursdager (4 stk som har bursdag, men heldigvis fordeles det på bare 2 selskaper).

Ingen kommentarer: