lørdag 13. februar 2010

Helg igjen!

Denne uka har rullet avgårde i full fart! Fra mandag til onsdag var vi på besøk til tanten min som bor i sarpsborg. Første flyturen for minstemann, og andre gangen for storesøster- og det gikk kjempe bra med dem begge to, Maren kosa seg skikkelig men hun lurte fælt på hvor bilen vår var blitt av ;)  Vi hadde kjempe hyggelige dager hos tante og fikk vært mye sammen med søskenbarnet mitt Bjørnar, hans samboer Elise og deres lille rabbagass Johannes! Kjempe artig, håper vi treffes snart igjen!

Torsdag var vi i begravelse mens fredagen gikk med på barseltreff (skjønner ikke dette, vi skravler bestandig bort hele dagen når vi har barseltreff).

Dagen i dag har vi brukt på Frosta til vår kjære Andreas som fylte hele 4 år i dag :) Pølsefest med masse folk, og gutten var i sitt ess :) Tror nok han hadde en helt perfekt dag! Nå er det kvelden, i morgen er det morsdag og jeg har ønsket at pappa`n står opp med småtrolla slik at jeg får sengen for meg selv en stund. Håper ønsket blir oppfylt ;)

God helg da, og god morsdag til alle dere mammaer der ute :)

Ingen kommentarer: