mandag 1. februar 2010

Lureri ;)

Helt siden Eskil ble født har vi drevet med litt lureri, vi har planlagt bryllup i all hemmelighet. Jeg skal komme tilbake til dette og skrive mer om den spesielle dagen i et innlegg senere.

Tenkte bare å legge ut noen bilder (jeg har jo ikke så mange bildene selv enda, skal "samle" ihop fra de som tok så får jeg legge de ut senere)


Nyyyyyydelige brudebuketten min- helt perfekt!



Er vi ikke blitt en flott familie, stolt!



Litt klining måtte vist til ;)



Verdens fiiiiiiineste forlover Ida!



Ida og meg :)


Ble kjempe fornøyd med håret, helt perfekt!

4 kommentarer:

Stina sa...

Tænke følk vart overraska når dåkk gifta dåkk i dåpen:) Kjæmpefint brudepar, å en spesielt fin brud, kjole å hår va nydle:)
Gratulere me en nydøpt kjækk kar, å ei stolt storesøster, og som nygifte bonfølk:) All lykke ønskes dåkk videre...

Tinas Verden sa...

Så fine dere var! :)
Gratulerer så mye :)

Lenemor sa...

Takk for så koselige hilsinga :)
Dåkk e no så go å da!

Elise sa...

Så nydelig du var Lene! Kjempefin kjole og bukett! Og så fin som du var på håret! Vakker brud:) Gratulerer igjen!