onsdag 6. januar 2010

Det er litt småkaldt ute om dagen....

.....derfor er det da ekstra godt å ha permisjon slik at man kan nyte noen late dager inne. Men jeg kjenner jeg gjerne skulle vært ute å lufta meg litt mer enn jeg får til om dagen, det er jo så fint nå med snøen som ligger. Synes vi har fått en så fin vinter, sluppet unna mye av den hålka og slapset som vanligvis er vinter her i trøndelag. Hestene går ute og koser seg, men de vil gjerne inn litt tidligere enn de vanligvis vil. Kattene og Pita syns også det er heeeeeelt ok å være med inn i disse dager ;) Maren er i barnehagen, de går ikke ut hvis det blir kaldere enn 10 minus og dermed ser det ut til at de blir inne denne uka. Eskil ligger i vogna og sover, vogna er plassert på vaskerommet med vinduet på gløtt slik at for han er det som å sove ute en ellers vanlig vinterdag. Og der kom det lyd fra vogna, lillegutt har våknet :)

2 kommentarer:

Elise sa...

Er enig i at det er deilig å slippe slaps og søle, men nå begynner det å bli vel kaldt synes nå jeg. Men blir vel aldri fornøyd, hehe... Uansett var det nydelig med hvit jul, det er lenge sia det!

Lenemor sa...

joda, er kanskje i det kaldeste laget nå ja- begynner å bli ganske upraktisk med denne kulden nå ;)