torsdag 28. januar 2010

Jaggu er det travelt.....

..........å ha permisjon! Dagene går unna fortere enn fortest og gutten har allerede blitt godt over tre måneder gammel. Nå på søndag skal vi ha dåp, noe jeg gleder meg til - samtidig som det skal bli godt å få det overstått. Skal liksom ikke styre så mye til denne dagen, men det blir det jo man gjør uansett hva man sier. Vi skal ha koldtbord og så masse kaker. Jeg er vant med å ha store kakebord i selskap så det blir et stooort kakebord denne dagen også, er heldig å har ei fin`fin slekt som er hjelper meg å lage alle disse kakene :) Er ikke bare-bare å bli invitert i selskap hos oss, da må man bake med seg kake også... Huff...

Som jeg nevnte så går dagene unna i ræserfart, vi sitter sjelden hjemme og kjeder oss. Vi i barselgruppa treffes ofte, kjempe trivelig gjeng er det! Ellers er det jo mange venner og familie man vil besøke, liker godt at søsteren til Åge har permisjon samtidig med meg! Så er det jo disse to ponniene som trenger litt "underholdning", når er det for glatt til å holde på med disse to skoløse damene men når føret tillater det så må jeg "tjone" litt med dem også.

Også har jeg jo verdens beste Maren også (selv om vi i kveld har en typisk torsdag med ei sliten Maren etter flere dager i barnehagen), i kveld var ho med pappaen ut for å kjøre inn ved- er og blir ei traktor jente det der! Nydelige jenta vår :)

Ingen kommentarer: