torsdag 14. januar 2010

Lykkelig :)

Er så godt å være til for tiden, to HERLIGE unger som er friske og raske :) Hva mer kan man egentlig ønske seg? Se på mine to småtroll da:



Søskenkjærlighet, kjempe artig å se hvor flink storesøster er med lillebror- og samtidig se øynene til lillebror lyse opp når storesøster kommer :)



Goe gutten til mamma, bare se så fin han er da!



Jeg har verdens beste Maren :)



Har to gode gutter jeg altså ;)




For en flott familie jeg har, ikke rart man er lykkelig når man har disse rundt seg!

4 kommentarer:

Stina sa...

Så kjæmpefine bilda, klart vie lykkeli me så vakre onga:)

Lenemor sa...

Vi e ganske så heldi ja Stina :)

Elise sa...

Å, så utrolig nydelige barn dere har! Syns Eskil er lik deg, jeg:) Nå gleder vi oss veldig til å få dulle litt med småtrolla, altså!!

Lenemor sa...

Ja, det er to flotte unger vi har :) Gleder oss til å vise de fram, samt å få treffe Johannes igjen! Eskil er blitt veldig lik onkel Thomas, så da kan han jo være litt lik meg også :)